BANGKIT !! ~

BANGKIT !! 
memang sakit bila dibuang
seolah olah kita tiada nilainya
bukan aku yang pinta
untuk biarkan diriku 
terus mengingatimu
sungguh ,,
kadang kadang aku takut untuk bangkit semula
tetapi ,,
itu dulu :')

yeee , itu dulu .. 
siapa kata aku tak cuba bangkit ..
siapa kata tak sakit ..
siapa kata tak perit ..
siapa kata aku tak usaha buang semua tu ..
siapa kata aku tak cuba ..
tapi siapa yang ada tika itu ??



memang tiada guna ,,
mengenang semula ,,
tapi ,,
 kau hadir di bayangan mata ,,
nama kau meniti di bibir ,,
dalam setiap doa aku ,,
bukan kerana mengada ,,
bukan kerana cinta ,,
cuma aku masih terasa ,,
kau terlalu istimewa ,,

yaaaaaa ..
ISTIMEWA :')
walaupun aku yang terluka ,,
untuk kesekian kalinya ..


aku hanya ingin kurangkan beban ,,
kerana aku tahu dan sangat tahu ,,
aku tak mampu membuang segala ,,

namun ,,
coretan ini bukan untuk dia   ,,
coretan ini bukan untuk dia ,,
coretan ini ,, 
BUKAN UNTUK DIA  ..

 kenapa aku masih menafikannya lagi ?
coretan ini memang UNTUK DIA ~

kenapa aku masih menunggu dia ,,
 sedangkan dia sudah tidak peduli ..

DIA SUDAH TIDAK PEDULI LAGI !! ~

untuk apa dia peduli ,,
sedangkan aku terkapai seorang di sini ,,
perlu apa dia tahu ,,
pentingkah hati kecil ini pada dia ??




pernah terdetik di hati ,,
jika dia ingin kembali ,,
adakah mungkin aku terimanya kembali ?
atau mungkin tidak ..

ahhhhhhh !
tak usah fikir benda yang mustahil ..



ya, aku tahu dan aku sedar ,,
aku kena bangkit segera ,,
aku kena redha dengan ketetapan ALLAH ,,
mencari cinta Illahi penting dari segalanya ,,

:')

sebenarnya, i'm fine :)
cuma tu lah
rimas 
penat
terkilan
tatkala kau muncul di minda tiba tiba ..
bukan sebab benci
aku tak pernah membenci
tapi sebab nanti
luka lama berdarah kembali
ya ,, walau hanya nama yang meniti ..



YA ALLAH ,, tolong beri kekuatan pada aku
untuk aku hilangkan perit di hati
yang terbungkam kesekian kali
yang perlu segera mencari cinta Illahi
yang perlu segera bangkit kembali
walau akan jatuh semula nanti


YA ALLAH ,, tolong beri kekuatan
 pada aku
pada hati yang rapuh ini
untuk ia kental kembali 
seperti sebelum aku kenal dia
seperti sebelum segalanya bermula


amazing isn't ? aku berjaya coretkan hanya kerana kenangan kamu yang mengganggu sesaat tadi .. 
yaaaa .. aku berjaya hasilkan benda merepek ni selama 10 minit~ phewwww !
hehehehe :)